Mă revoltă!



Acum ceva vreme mă gândeam să nu încarc postările de pe blog cu emotii negative, cu resentimente sau alte lucruri de acest gen, însă azi mi-am zis că se poate, că lucrurile trebuie spuse!

1. Mă revoltă un sistem naţional care promovează incompetenţa şi incultura!

2.Mă revoltă atitudinea medicilor,care se consideră mai presus de ceilalţi oameni,pe care-i tratează ca pe nişte gunoaie, nu au pic de bun simţ,pretind mită şi cred că li se cuvine totul!

3.Mă revoltă profesorii corupţi, lipsiţi de orice simţ al demnităţii,cu mentalităţi înguste şi care abuzează de puterea pe care le-o acordă meseria pe care o exercită!

4.Mă revoltă lipsa de imaginaţie,tendinţa de a-i copia pe alţii,mentalităţile înguste care nu acceptă diversitatea de orice tip, ci doar şablonul!

5.Mă revoltă misoginismul, lipsa de bun simţ din societate, lipsa unor modele demne de urmat!


P.S.: Lista rămâne deschisă oricui doreşte să adauge completări. Oare doar pe mine mă revoltă toate astea?





Comments

Mircea Florescu said…
Problema mea e ca am ajuns sa nu ma mai revolte nimic. Privesc totul cu o detasare mioritica as putea spune
Anonymous said…
Nu esti singura Ana! Si eu am tot evitat sa scriu despre lucruri urate si negative pe blog, pentru ca mi se parea ca e de ajuns ca le vad zi de zi in viata reala, asa ca nu mai avea rost sa le traiesc si-n viata din online! Dar cateodata chiar ca ajungi sa te revolti in ambele vieti! De asta nici nu am mai scris asa de des pe blog in ultima vreme, aveam mintea prea incarcata cu... dezamagire si revolta...Am vazut cum o toanta fara diplomele si cunostintele mele mi-a suflat un loc de munca, doar pentru ca avea pile! Si se mai si lauda cu asta in fata mea! Am crezut ca moooor! Cum e posibil mie sa-mi ceri pentru angajare marea cu sarea si ei...nimic????? Sau poate o fi dat ceva pe sub birou, nu am de unde sa stiu asta, nu? Oooofff, in ce hal s-a ajuns!
ANA MARIN said…
@Keke:Cunosc bine situatia si m-am lovit des de ea.De aceea ma mai revolt cateodata si online:)

Popular Posts