F1 Valencia GP 2011

Azi s-a desfasurat o noua etapa din sezonul de F1, cursa Europei din Valencia, un circuit stradal care a gazduit o cursa intansa pe 57 de tururi.


De la start cursa parea mai animata, se anticipa poate intrarea unui SC care sa schimbe putin lucrurile, Alonso si Hamilton plecau din linia 2 unul langa altul.


Desigur, altfel s-au desfasurat intamplarile pe parcursul cursei, nu a fost SC, nu prea au fost depasiri importante,nu s-a schimbat nimic in clasamente, si iar am asistat la victoria lui Vettel.


Doar Schumi a avut parte iar de ghinion si dupa ce iesea de la boxe la prima oprire a fost izbit de Petrov si a trebuit sa intre iar la boxe pentru o schimbare, si astfel cu 3 opriri, desi plecat in cursa de pe 8, a terminat pe 17.


Pe locul 2 s-a clasat Alonso, mult in spate fata de Vettel, urmat de Webber,Hamilton, Massa,Button,Rosberg,Alguersuari,Sutil si Heidfeld.


In campionatul pilotilor rezultatele dupa aceasta etapa sunt: Vettel(186p),Button(109p),Webber(109p),Hamilton(97p), Alonso(87p).


La echipe :Red Bull(295p),McLaren(206p),Ferrari(129p).


Urmatoarea cursa, mai palpitanta sper, va fi la Silverstone pe 10 iulie.

Comments

Andrei Răduţu said…
Frumos ! Obisnuiam cand eram mai mic sa urmaresc fiecare cursa de F1. Eram fascinat de-a dreptul de duelurile dintre fratii Schumacher, Mika Hakkinen sau Montoya. Au apus acele vremuri si parca acum totul pare altfel. O seara frumoasa !
ANA MARIN said…
@Rappa_ru:Eu urmaresc cursele de F1 cam din 2000, imi pare rau ca multi piloti care faceau spectacol nu mai sunt acum in F1:Montoya,Ralf Schumacher,Sato,Raikonen.
Anonymous said…
Mi-ai adus aminte de vremea cand am vizitat Monaco. Eu credeam ca F1 de acolo se desfasoara pe o pista aparte, asa ca mare mi-a fost mirarea cand am aflat ca de fapt totul se tinea chiar pe strazile orasului. :))))
ANA MARIN said…
@Keke:Da, Monaco are farmecul lui aparte, imi place mult acea cursa.Aceasta din Valencia, mai putin:)

Popular Posts