Alexandru Tomescu-Capriciul nr.13-Rasul Diavolului




Am văzut aseară pe TVR Cultural unul din concertele susţinute de Alexandru Tomescu în cadrul turneului Stradivarius, Paganini-Înger sau demon.

Turneu s-a desfăşurat în perioada 5 mai-5 iunie 2011 în 14 oraşe din ţară,mi-ar fi plăcut mult mai mult să ascult concertul live(a fost şi în Piteşti, însă bilete nu mai erau de multă vreme când am aflat eu de concert), însă ceea ce am văzut aseară a fost superb.

Concertul a durat o oră şi 40 de minute, timp în care au fost cântate cele 24 de capricii ale lui Paganini(l-am găsite pe youtube pe cel de mai sus, care mi-a plăcut mult!), iar proiecţiile care susţineau vizual muzica au fost foarte reuşite.

Nu este de mirare că la toate spectacolele din acest turneu biletele s-au epuizat foarte repede, se pare că spre toamnă se vor bucura de acest spectacol şi cei din SUA sau Asia.

De asemenea după acest turneu naţional, foarte bine primit de public, se va edita şi un CD şi un DVD(le aştept pe amândouă cu interes, după concertul de aseară!).

Nu-mi rămâne decât să vă invit să descoperiţi muzica interpretată de Alexandru Tomescu şi să vă bucuraţi de ea!

Comments

Popular Posts