My Writings: A beautiful mess(8)


Sunt momente in care stiu ca nu voi mai avea rabdare sa astept, sa te gandesti, sa actionezi....Mai stiu ca ai avut timp, mult timp, pe care insa ai ales sa il ingnori pentru ca sperai ca lucrurile vor merge mereu in directia pe care o stii.
Nu am avut niciodata rabdare si nu mi-a placut sa astept, am crezut ca nu am suficient timp pe care sa il pierd asa.
Am preferat sa aleg o directie, oricare era ea si sa continui. De asemenea am preferat sa cred ca situatia se va imbunatati, chiar daca totul dovedea contrariul. Trebuia sa incerc, pentru a sti ca am facut tot ce era posibil.
Mai apoi dupa multe zile cu intrebari si lacrimi mi-am dat seama ca nu " trebuie" nimic din ceea ce credeam pana atunci. Mi-a spus inainte de a pleca ca si-ar fi trait viata altfel...
De cate ori nu pierdem timp si energie alergand dupa lucruri care nu ne sunt de folos ? Pentru ce? Nici macar nu devenim mai fericiti...
Doar ca eu nu mai vreau sa alerg fara rost! M-am saturat de falsitate si minciuni, de masti.
Vreau sa vad cine ai fi daca te-ai opri din alergat, daca ai face ceea ce-ti place nu pentru ca "trebuie", daca ai avea curajul sa fii trist, sa-ti fie dor...
Vreau sa ma vezi si sa intelegi ca uneori am prea multe intrebari fara raspuns, sau ca imi trebuie timpul meu. 
Nu am stiut niciodata unde voi fi sau ce voi face peste 3 sau 5 ani, aleg pasii mici, pe care incerc sa-i repet zilnic, voi ajusta din mers daca e nevoie ,dar va fi cursa mea de anduranta. 
Desigur sunt zile in care voi gresi, se va strange oboseala, ma voi intreba de multe ori daca drumul e bun. 
Va conta sa stiu ca ma urmaresti din urmbra, chiar daca poate nu esti de acord cu unele mutari. 
Stiu ca nu-mi place lipsa de reciprocitate, deoarece cred ca se poate obtine o situatie win-win pentru ambele parti.
Cred ca nu voi mai fi aici, dupa ce vei fi ignorat in mod repetat sa-ti pese.


Comments

Popular Posts