Miercurea fara cuvinte:Jardins de Versailles(9)



Mai multe gasiti, aici. Happy WW!:)

Comments

Tudor Enea said…
Asta intra in categoria fotografiilor aparte. Deosebita!
Zi minunata!
Sophie said…
e superb; acum regret ca nu am ajuns si eu
Unknown said…
Deosebit de frumos! Numai bine!
Se-cret said…
Foarte frumos.Multă istorie și cultură se ascund acolo!
Mircea Florescu said…
Foarte frumoasa imaginea
Off cat mai e pana la concediu!
ANA MARIN said…
@Tu26dor: Multumesc! O zi frumoasa si tie!
@Sophie:Si eu imi doresc sa ajung aici in curand.
@Alice Georgiana:Multumesc.Happy WW!
@Se-cret: Ai dreptate. Imi place asa de mult povestea Mariei Antoaneta!
@Miercea Florescu:Multumesc de vizita!
@Dama fara camelii: Da, asa e! Din pacate...
Sorin said…
Sărut mâna Ana !
Frumos la superlativ şi nu spun tot ...
Costin Comba said…
In general, Franta este o tara plina de asemenea minunatii. Este plina de castele si catedrale care iti taie respiratia. sunt fan Turul Frantei (la ciclism)ce imagini pot vedea timp de 3 saptamani, raman mut.
CARMEN said…
(astazi am ajuns si eu... pc-ul mi-a facut figuri!)
Ce frumoooos! eu am vizitat Versailles anul trecut în iunie si nu prea erau flori în parc :( nici macar apa nu tâsnea la fântânile arteziene! pentru ca...daca vroiai sa vezi fântânile, exista o zi speciala (cred ca duminica) sau mai interesant - noaptea; bineînteles ca aceasta costa suplimentar înca ~25€/persoana!

Popular Posts