Miercurea fara cuvinte:Camee(113)

Mai multe gasiti pe blogul lui Carmen.Happy WW:)

Comments

Unknown said…
Frumoase piese.
Să ai o noapte liniştită.
Unknown said…
wow! superbe! îmi plac mult... Cea cu profilul de fata este preferata mea ;)
happy WW!
Anonymous said…
Reușite creații.
Unknown said…
Doamne, Ana, cat de frumose sunt! Si culorile si modelele. Mai putin cea cu calutul...pentru ca nu as vedea cum s-o port. Dar restul sunt de-o frumusete calda si de-o gratie si eleganta pe care mereu mi-am dorit-o.
Cand am fost in Grecia, la manastiri, la magazinul si atelierul de la Meteore, erau si camee, si m-a tentat sa cumpar una insa aveam bani cam putini la mine (iar cameea era destul de scumpa) asa am luat doar o icoana aurita, foarte frumoasa ce-i drept si aceea.
Tare mult mi-au placut cameele :)
O zi minunata sa ai, draga mea!
Andreea B said…
mici si delicate, imi plac

Popular Posts