Miercurea fara cuvinte:Budapest Opera(62)





Mai multe gasiti pe blogul lui Carmen.Happy WW:)

Comments

CARMEN said…
wow! am fost in 92 trei zile in Budapesta, dar tare superficial. Anul acesta am ales sa trecem spre Romania si-n-napoi prin mijlocul Budapestei, macar sa admiram frumusetile de cladiri din exterior! superb oras! Mi-am propus sa-l vizitez cu timp la anul. Neaparat trebuie intrat si la Opera.
Vara asta am fost prima data in Ateneul bucurestean. Concert in sala de jos si vizitare Sala Mare. Un giuvaer arhitectural!
Happy WW! :)
Anonymous said…
Minunată clădire minunată înstituție culturală și minunate fotografiile tale Ana !
Felicitări !
Unknown said…
Sunt foarte frumoase fotografiile. Nu am mai fost de foarte multă vreme la Ateneul din Bucureşti. Nici nu mai ştiu cum arăta atunci când am fost şi cred că nici nu voi mai ajunge pe acolo.
Unknown said…
Frumoasa cladirea Operei sin Budapesta! O adevarata bijuterie. Multumesc pentru postare! Macar asa s-o vad, caci altfel sigur nu voi ajunge vreodata! Am prea multe lucruri de vazut... :)
O zi minunata sa ai!
Anonymous said…
O arhitectura foarte frumoasa! Foarte frumoase fotografiile!
ANA MARIN said…
@Carmen:Budapesta e minunata, iti recomand sa o vizitezi!
@Tu1974:Multumesc pentru apreciere!
@Liviu Bimbea:Multumesc!
@Elly Weiss:Vizita a Opera din Budapesta a fost o experienta foarte reusita, cladirea e impresionanta!
@Benjamin Cauneac:Multumesc :)

Popular Posts