Wrath of the Titans(2012)




Azi am văzut la Cinema City Wrath of the Titan, continuarea filmului Clash of the Titans din 2010, o poveste fantastică al cărui personaj principal este Perseu(Sam Worthington).


Am ştiut că va fi o continuare încă din momentul în care s-a terminat prima parte, deşi poate părea un alt film cu zei din Olimp şi Hercule, această serie nu dezamăgeşte, este diferită şi interesantă.


Am fost din copilărie fascinată de poveştile zeilor din Olimp, iar un nou film pe această temă părea destul de tentant.


In prima parte Perseu reuşeşte să învingî Kraken-ul şi să-i salveze pe muritori, alegând să trăiască alături de ei şi nu alături de familia sa din Olimp.


De acestă dată Perseu trăieşte liniştit în satul de pescari alături de fiul său Helius, iubita sa Io a murit, însă dorinţa sa de a avea o viaţă liniştită nu se îndeplineşte nici de această dată.


Hades şi Ares doresc să-l elibereze pe Cronos pentru a obţine nemurirea şi pentru aceasta îl prind pe Zeus, pentru a se folosi de puterea sa.


Perseu va pleca să-l salveze pe Zeus, ajutat de vărul său şi Andromeda, vor înfrunta diverse provocări, dar în final lucrurile se liniştesc, zeii îşi pierd din puteri şi probabil în următorii 2 ani vom vedea o altă continuare.


Mi-au plăcut efectele speciale, filmul este alert şi deloc plictisitor, tocmai bun pentru o după-amiază de week-end!


P.S.:Voi ce filme aţi mai văzut, ce-mi recomandaţi?


Comments

Popular Posts