Kings on Ice Bucharest 2012









Show-ul Kings on Ice 2012,de ieri de la patinoarul Mihail Flamaropol din Bucuresti a avut toate elementele unui eveniment de divertisment spectaculos.

Mi-am dorit sa vad un astfel de show de multa vreme, ii invidiam putin pe spectatorii de la campionatele europene sau mondiale, mai ales in ziua galei demonstrative, iar in ianuarie cand am aflat de acest show nu am mai stat pe ganduri in a-mi procura biletele.

Am vazut de-a lungul anilor programele multor din patinatorii care au patinat aseara, insa spectacolul, muzica, luminile si atmosfera mi-au intrecut cu mult asteptarile.

Desigur plecam de acasa cu dorinta de a-mi vedea de aproape preferatii:Evgheni Plushenko, Brian Joubert si Stephane Lambiel, insa toti patinatorii s-au prezentat impecabil!

Spectacolul a durat 2 ore, cu o pauza de 15 minute dupa prima ora, multe momente frumoase, din ce in ce mai spectaculoase, bis-uri si aplauze la sfarsit.

Pe scena au urcat: Edvin Marton si Evgheni Plushenko,Brian Joubert, Stephane Lambiel,Surya Bonaly,Fumie Suguri, Laura Lepisto,Ekaterina Bobrova-Dmitri Soloviev,Stephania Berton-Ondrej Hotarek,Ekaterina-Alexander Csena,Fiona Zaldua-Dmitri Sukhanov.

Pentru ca am stat aproape de locul de incalzire al patinatorilor, am reusit sa-i observ mai aproape, Stephane Lambiel foarte amabil la poze si zambaret, Joubert - concentrat, Plushenko-meticulos, observandu-si de aproape colegii.

Muzica si programele au fost variate: de la muzica frantuzeasca si scotiana(Joubert), la pop, rock, tango(Plushenko-Tango Roxane,acelasi de la europene).

Am vazut multe sarituri, minunatele piruete ale lui Lambiel, a carui prezenta imi lipsea de la campionatele europene si mondiale, un patinator a carui atitudine mi-a placut mult!

Nu au lipsit nici sariturile triple ale lui Plushenko,pasii deosebiti ai lui Joubert, care a venit cu un program sensibil la inceput si unul dinamic in final, ridicari spectaculoase la perechi.

Aici puteti gasi o parte din programul prezentat de Joubert, care a primit multe aplauze!

Sper ca si in anii urmatori sa se organizeze astfel de evenimente, care anul acesta au reusit sa ne binedispuna, sa ne arate ca patinajul este un sport minunat si spectaculos si sa adune multe aplauze si o sala in picioare la final!:)
















































Comments

Margeluta said…
Hai ca ma mai oftic inca o data, a doua oara, ca eu nu am putut vedea spectacolul asta. Prima data a fost cand am citit ce a povestit pe blog Monica http://monicaolteanu.ro/kings-on-ice-2012-a-fost-wow/. :))

Popular Posts