Miercurea fara cuvinte:Parcul Gradina Icoanei(17)




Mai multe gasiti, aici.Happy WW!:)

Comments

Mircea Florescu said…
Trebuie sa recunosc ca am ignorat aceasta statuie pana sa o vad in aceasta fotografie. Frumos cadru
Anonymous said…
cuvintele mele sunt prea sarace...
happy ww :)
Unknown said…
Foarte frumoasa statuia...
CARMEN said…
Te rog, ma fa câteva precizari, pentru mici ignoranti - ca mine :) unde, în ce oras? si cine este autorul acestei minunate sculpturi?
Happy WW! :)
Anonymous said…
intial am crezut ca e o muza, doamna care sta asezata... o patrie destul de aratoasa!
Zinaida Strinu said…
Ce e nostim e că statuia e a unui liberal,G.C.Cantacuzino,
iar in stanga se vede mutra şmecherului de Adrian Severin !!!
Lumi RO said…
Have a happy WW!
Se-cret said…
Este foarte frumos cadrul prezentat!Felicitări.
Unknown said…
Este cea mai reuşită trimitere la o miercure fără cuvinte.
ANA MARIN said…
@Mircea Florescu:Multumesc de apreciere.
@Rokssana:Happy WW:)
@Alice Georgiana:Si mie mi-a placut mult.
@Carmen:Parcul Gradina Icoanei il gasesti in Bucuresti la cateva stradute distanta de Piata Romana.
@Redsky2010: Inspira o feminitate aparte statuia.
@Zina:Da, poza am facut in urma cu 2 ani.
@Lumi RO:Happy WW for you too:)
@SE-cret:Multumesc de apreciere.Foarte atent ca in fiecare saptamana:)

Popular Posts