Miercurea fara cuvinte: French Vineyard(6)




Mai multe gasiti,ca de obicei aici.Happy WW!:)

Comments

Costin Comba said…
Nici nu m-am uitat la titlu si am zis: Viile frantuzesti. imagine graitoare. O zi buna. Eu azi in loc sa stau sa sarbatoresc, ma duc la munca.
Sorin said…
Via tot cam ca pe la noi nimic deosebit , însă vinul , ei da vinul face diferenţa.
Frumoasă panorama !
ANA MARIN said…
@Costin Comba: Am acesta imagine in minte de multa vreme, poate din cauza lui Russell Crowe in A good year.
@SoriN:Eu tot sper sa ajung acolo intr-o zi ...:)
Tudor Enea said…
acum cred ca de la vin se trage faptul ca miercurea e "fara cuvinte"...:)
Vestitele podgorii franceze!
Irina said…
Vai cat de frumos este. Parca este de vis, nu-mi vine sa cred. Happy WW!
Se-cret said…
Da cred că din cauza disciplinei este așa bun vinul franțuzesc :D.
Ce frumos stau acolo aliniați :)
Cleo said…
da, pare vremea la apus...imi place si mie. Mi-a placut si filmul A good year :)
CARMEN said…
Frumoasa zona... acum ne-ai pus pe toti pe gânduri... ne-ai provocat -poate tot dam o fuga, în concediul de vara ;)
Happy WW!
ANA MARIN said…
@Tu26dor: Tot ce e posibil .Happy WW!
@Dama fara camelii:Nu degeaba sunt asa vestite.
@Irina: Ai dreptate.Happy WW!
@Se-cret:Nu m-am gandit la asta, dar e posibil.
@Sophie: Ma bucur ca-ti place:)
@Carmen:Da, inca o destinatie de bifat one day:)

Popular Posts