Despre Crăciun...



Citeam astăzi acest articol şi mi-am dat seama că am aceeaşi viziune asupra Crăciunului. Am din ce în ce mai des sentimentul că în lumea modernă şi agitată în care trăim Crăciunul a devenit mult prea comercial şi destul de lipsit de esenţă.
Oamenii aleargă agitaţi , fac planuri şi pregătiri , compară, evaluează şi o iau de la capăt. Între timp uită că este doar o altă zi, că lucrurile se pot desfăşura şi fără atâta agitaţie şi comparaţii, că pot fi mulţumiţi cu mai puţin din lucrurile materiale pentru care fac atâtea eforturi.
Nu-mi plac sărbătorile sau zilele mele de naştere, niciodată nu mi-au plăcut, probabil din cauza aşteptărilor pe care le ai de la astfel de zile considerate de majoritatea speciale. Pentru mine sunt la fel ca orice altă zi din an , au aceeaşi şansă să mă surprindă, nu am aşteptări nerealiste.
În plac în schimb pieţele de Crăciun, cu tarabele pline de decoraţiuni, cu dulciuri, ciocolată şi vin fiert. 
Până în urmă cu 2 ani obişnuiam să merg la târgurile de Crăciun din Bucureşti, tot atunci am avut surpriza ca la întoarcerea acasă să găsesc bradul de Crăciun împodobit de mama. Este una din amintirile care-mi sunt dragi...
Anul acesta Crăciunul mi se pare doar mult prea comercial, ca şi cum ar fi Black Friday în fiecare zi...
Poate că în final avem nevoie doar de puţină linişte, încredere, echilibru. Eu sunt recunoscătoare pentru că spre deosebire de anul trecut, nu voi mai petrece ziua de Crăciun într-un spital, însă cineva va lipsi....

Mă întorc la Placebo....




Comments

Popular Posts