My RUNNING Notes:Are you ready?


"If you run, you are a runner. It doesn't matter how fast or how far. It doesn't matter if today is your first day or if you've been running for twenty years. There is no test to pass, no license to earn, no membership card to get. You just run." 

De câteva zile mă gândesc care este momentul oportun pentru această nouă serie de postări, ideea o am de aproximativ o lună, este surpriza de care scriam la sfârşitul anului trecut.
Totul este foarte subiectiv şi personal, dar este util pentru a conştientiza mai bine transformările din ultimul an.
În noiembrie anul trecut am început să fac fitness în mod regulat(de 2 sau 3 ori pe săptămână) pentru că aveam nevoie să elimin o parte din stresul acumulat şi să-mi consum energia într-un mod plăcut.
În iunie anul trecut, în Budapesta, m-am îndrăgostit iremediabill de alegătorii care se pregăteau pentru o cursă de maraton. Le-am admirat forma fizică, motivaţia şi dedicaţia,păreau toţi fericiţi şi mulţumiţi că alergau seara după servici pe străzile cu piste de alergare din Budapesta.
Acum îmi doresc să le fi făcut măcar o fotografie, este singura care îmi lipseşte din călătoria la Budapesta, o călătorie care urma să fie începutul unei aventuri.
Reîntoarsă în ţară am cerut câteva sfaturi şi am decis să încerc să mă pregătesc pentru a alerga, în condiţiile în care : am astm, nu alergasem niciodată până atunci, aveam doar o jumătate de an de fitness( deci nu forma fizică a unui alergător de performanţă).
Ce-mi lipsea? Cam totul... Ce aveam ? Dorinţa de a-mi testa limitele şi a demonstra că se poate!
Mai apoi am citit What I talk about when I talk about running,iar Murakami m-a convins ca de fiecare dată că nimic nu e imposibil.
În condiţiile astea după numai  aproape 2 luni de antrenament am terminat o cursă de cross de 3.5 km, dar mi-a dorit mai mult. 
După cum spuneam nu mai alergasem până în octombrie anul trecut,astmul face lucrurile mai grele, paşii au fost mulţi şi mici, însă în prezent pot alerga fără să mă opresc 1.7 km în 15 min.
Anul acesta vreau să alerg măcar o cursă de 3 km, dacă nu reuşesc să fiu în forma corespunzătoare pentru 6 km.
Dar despre lucrurile pe care le-am descoperit pe parcurs voi povesti în postările viitoare. 
Sfaturile voastre îmi sunt utile ,iar aceste postări vor fi un mijloc de îmbunătăţire pentru mine.






Comments

Bianca said…
Felicitarile mele, aș vrea să am determinarea ta, chiar aș vrea. L-am citit și eu pe Murakami cu "Portretul scriitorului ca alergător de cursă lungă" și mi-a plăcut enorm... nu știu de ce am nevoie ca să mă apuc și eu de alergat, dar cred ca prima tura m-ar convinge.

Keep running!

Popular Posts