You're my pet(2011)


You're my pet(2011) este una din cele mai frumoase comedii pe care le-am văzut de curând, iar faptul că este o comedie coreeană este cu siguranţă un plus pentru mine pentru a nu rata acest film!
Subiectul poate părea puţin nebunesc la început: Eun-Yi(Kim Ha- neul), o femeie de carieră în vârstă de aproximativ 30 de ani, găseşte un tânăr fără adăpost într-o cutie în faţa casei sale şi se gândeşte în glumă să-l facă pe acesta animalul ei de companie.
Nu mare îi este mirarea când acesta, In-Ho(Jang Geun Suk) acceptă propunerea ei şi astfel cei doi vor locui împreună , Eun-Yi îi oferă adăpost şi hrană şi-l numeşte Momo, la fel cum îl numea pe câinele său mort din copilărie.
Momo îi oferă în schimb loialitate şi prietenie noii sale stăpâne, el fiind de fapt un dansator foarte talentat, plin de viaţă, optimism şi veselie.
Dacă Eun-Yi refuză să accepte faptul că se ataşează treptat de Momo, iar tensiunea dintre ei creşte şi ea cu trecerea timpului, lucrurile se mai complică puţin o dată cu apariţia primei iubiri a lui Eun-Yi, un tânăr destul de atractiv.
Eun-Yi nu se poate decide uşor, îi este greu să aleagă între prima iubire şi sentimentul familiar de prietenie şi tandreţe pe care îl împarte cu Momo.
După cum probabil vă aşteptaţi Momo va reuşi să o cucerească pe Eun-Yi, iar cei doi  vor rămâne în final împreună.


Filmul este foarte relaxant, teribil de comic , multe situaţii neobişnuite, personaje frumoase şi optimiste, alegeri vestimentare inspirate, ca şi cum ai inspira o gură de aer proaspăt.
Desigur, eu am mai avut un motiv  pentru a urmări acest film şi anume prezenţa lui Jang Geun Suk, un tânăr actor foarte talentat, pe care l-am urmărit de curând şi a cărui prezenţă şi imagine îmi place mult.
Iniţial l-am urmărit în comedia Mary Staid Out all Night, unde are rolul unui rocker, în permanenţă în căutarea a ceva, dar în acest film creează un personaj comic, plic de optimism şi veselie, acelaşi artist...
Jang Geun Suk nu este numai un actor foarte carismatic, cu o faţă drăguţă,dar acest lucru îl veţi descoperi şi prin intermediul acestui film.
Până la urmă voi ce aţi face dacă v-aţi trezi în faţa uşii cu o cutie cu aşa un animal de companie adorabil? 
Eu probabil că l-aş păstra....:)


Comments

Popular Posts