Dark Shadows(2012)


Săptămâna trecută am văzut la Cinema City cel mai recent film în care Johnny Depp are rolul principal-Dark Shadows.
Filmul este în regia celebrului Tim Burton,iar aceasta este deja o garanţie că dacă alegeţi acest film nu veţi avea parte de ceva convenţional, din contră....
Alături de Johnny Depp în acest film îi veţi mai regăsi pe : Michelle Pfeiffer(mi-a plăcut),Helena Bohen Carter(foarte comică),Eva Green şi Johnny Lee Miller.
Povestea este un mix de comedie, fantastic, destul de greu de încadrat acest film într-un singur gen, însă este sigur altceva decât aţi văzut până acum.
Johhny Depp este Barnabass Collins, un vampir care apare în America anilor 1970, în conacul familiei sale şi trebuie să se adapteze unui nou stil de viaţă pentru a o învinge pe malefica şi frumoasa vrăjitoare Angelique, care îi blestemase întreaga familie.
Toate întâmplările sunt foarte comice şi fantastice,o familie atipică urmărită de blestemul unei vrăjitoare răpitor de frumoasă, o guvernantă tânără şi inocentă care-i fură inima vampirului Barnabas.
De asemenea filmul impresionează şi în ceea ce priveşte imaginea şi efectele speciale folosite, machiajul şi costumele sunt  foarte bine alese.
Pe mine acest film m-a convins, m-am distrat vizionându-l, e tocmai bun pentru o după-amiază de week-end.
E diferit,nu tocmai comercial sau plin de romantism şi clişee şi îl are pe Johnnny Depp în rolul principal, pe care l-am revăzut după rolurile din The Rum Diary şi The Tourist, care reuşeşte să mă impresioneze cu fiecare nou rol.





Comments

Popular Posts