Fragile Tension


There is a fragile tension,

That's keeping us going.

It may not last forever,

But allways flowing.

It's something magical in the air,

Something's so tragic we have to care.

There's a strange obsession,

It's drawing us nearer.

We don't understand it

It never get's clearer

It's something mystical in our dreams,

It's so simplistic it kicks and screams.

Nothing can keep us down,

Nothing can beat us down.

There's a dizzying felling,

That's keeping us flying,

Without even trying,

We're not even trying.

It's something radical in our heads,

Nothing logical to our plans.


Este una din cele mai noi piese DM, de pe noul Sounds of the Universe:) , care apare în aprilie .

E o piesa cu o energie aparte, deloc hard si totusi altfel:), chiar îmi place, o ascult si nu mă pot sătura de ea, mai rar mi se întâmplă!
Îmi dă impresia că acea fragile tension e pe cale să dispară şi totuşi atât de preţioasă, de importantă, de efemeră, obsesie, legături, senses, mister....
Mă bucur că am reuşit să mai iau un bilet pentru pe 16 mai:), moment pe care-l aştept cu multă nerăbdare şi curiozitate de mai bine de 3 ani, dar ştiu că merită toată aşteptarea....
Ce mă deranjează este că DM sunt în continuare destul de prost percepuţi de mulţi, care desigur nu se sfiesc în a-i cataloga.
La început nu ascultam prea mult DM, mai mult U2, ce mi-a schimbat opţiunile a fost un concert live pe care l-am văzut , din care nu ştiam majoritatea pieselor. Avea acea energie super, o comunicare extraordinară cu publicul, un sound şi un solist cu o personalitate debordantă!
De atunci mi-am dorit ca măcar o dată să am ocazia să fiu la un concert de-al lor, am început să le ascult piesele, şi de mai bine de 7 ani sunt un mare fan DM şi Dave Gahan :)
De îndată ce apare noul album voi reveni cu un review şi desigur cu impresii despre concertul de pe 16 mai! Long live the mode!

Comments

Popular Posts