For fun...


După experienţa reuşită de a vedea : The Curious Case of Benjamin Button, am mai reuşit să văd încă 3 filme destul de bune:)
Încep cu The Reader- un film superb, cu o poveste interesantă, actori talentaţi, merită văzut!
Aştept să citesc şi cartea pentru a-mi face o opinie completă asupra filmului, care pe alocuri stârneşte controverse, e şi normal şi totuşi mi-a lăsat impresia unui film bine realizat, a unei epoci bine redate.
Apoi am văzut Marley & Me, care la început am avut impresia că va fi doar un film uşor de sâmbătă după-amiaza, dar m-a surprins în mod plăcut, e un film despre familie, destul de trist la final, cu un Owen Wilson foarte familist şi Harap Alb din Anatomia lui Grey pe post de cel mai bun prieten:)
În cele din urmă a fost vorba de New in Town, film care după titlu îmi sugera un oraş cosmopolit, din contră personajul principal ajunge într-un orăşel uitat de lume şi de aici încep o serie de peripeţii. Foarte uşor de urmărit, chiar s-a dovedit a fi comic, un film de week-end!


Comments

Popular Posts