My Kingdom


Încerc de ceva vreme să-mi dau seama care este scopul tuturor lucrurilor care s-au întâmplat şi a celor care continuă să vină... Am multe întrebări, iar răspunsurile aproape că nu există. Poate că aşa sunt eu, îmi place să pun mai totul sub semnul întrebării, pentru că am nevoie să înţeleg logic ceea ce se petrece.
Doar că de data asta logica nu pare să aibă nici o legătură cu realitatea. Fac schimbări şi totuşi simt că sunt în acelaşi punct, iar asta nu-mi place. Ca şi cum orice aş face nu pot înainta şi nimic nu-mi pare suficient ...
Care este scopul în a pierde treptat tot ceea ce iubeai şi doreai? 
Mi-ar plăcea ca totul să fie măcar pentru un timp mai puţin complicat, ca măcar ceva să înceapă să fie ceea ce-mi doresc.
E demotivant şi frustrant să ştii că poţi face un lucru, dar de fapt nu poţi ajunge la el...
Şi-atunci revin toate întrebările fără răspuns şi ai vrea să fugi departe, să te ascunzi, să speri că totul se şterge şi jocul reîncepe.
Doar că nu se întâmplă niciodată aşa. O vei lua în fiecare dimineaţă de la -1, sau -5 sau orice altă cifră, niciodată de la zero. 
Se va întâmpla să rămâi singur, probabil te temi de asta. Eu mă temeam, până când s-a întâmplat, iar apoi a trebuit să mă adaptez...
Nu e uşor, nu are cum să fie. Cel mai dificil mi se pare să ştii că nu mai ai rădăcini, e confuz pentru că vei face comparaţia între situaţia actuală şi cea trecută. 
Şi brusc te trezeşti într-o situaţie pe care nu ai ales-o, într-un loc în care nu vrei să stai şi eşti singur...
O să plângi, o să te revolţi, vei avea momente în care nu-ţi mai pasă de nimic,dar continui în fiecare zi să mergi. Unde? Nici măcar nu ştii.... De ce? Pentru că dacă te-ai opri ai fi pierdut... Şi totuşi te pierzi şi te regăseşti în fiecare zi, dar continui, îţi doreşti şi speri. Poate mâine va fi soare şi te vei simţi mai liber....

 

Comments

Popular Posts