Playing for Keeps(2012)

Printre primele filme pe care le vedeam la începutul acestui an se număra şi Machine Gun Preacher, iar acum aproape de sfârşitul anului 2012 am revenit în cinema pentru un nou film care îl are în rolul principal pe Gerard Butler-Playing for Keeps.
Probabil că pe alocuri nu voi obiectivă, nu prea am cum, deoarece Gerard Butler este unul din actorii mei preferaţi şi chiar îi admir talentul şi naturaleţea.
Dacă în Machine Gun Preacher, Butler era un justiţiar, în Playing for Keeps alege rolul unui fost fotbalist,care se reîntoarce în oraşul natal pentru a fi alături de fiul său de 9 ani.
O dată retras din activitatea sportivă, cu greu îşi găseşte locul în societatea americană aflată în criză şi ajunge datorită carismei sale să antreneze echipa de fotbal a şcolii la care învăţa fiul său.
George Dryer(Gerard Butler) este asaltat în permanenţă de femei frumoase, divorţate sau nu şi datorită firii sale naive reuşeşte cel mai adesea să intre în diverse situaţii comice.
Cel mai greu este în schimb să recâştige încrederea fiului său şi a mamei acestuia, Stacie(Jessica Biel), însă după cum era de aşteptat finalul îi va readuce pe toţi împreună.
Povestea nu este nemaiîntâlnită, o familie normală din societatea actuală, probleme, bucuriile şi angoasele pe care mai toţi le-am experimentat.
Personal mi-a plăcut în acest film personajul interpretat de Butler, o combinaţie între o persoană corectă, uşor naivă, talentată, un tată care încearcă să se apropie treptat de copilul său.
Nu ştiu ce i-a reuşit mai bine în acest film lui Butler, rolul de tată sau cel de bărbat fatal după la care visează toate femeile din preajma lui? Vă las să descoperiţi singuri....
Din distribuţie mai fac parte alte nume importante: Catherine Zeta-Jones, Uma Thurman, Dennis Quaid.
Tot acum am revăzut şi trailer-ul unui alt film interesant cu Gerard Butler, Chasing Mavericks, un film despre curaj, ambiţie şi puţină nebunie!



Comments

Popular Posts