Life in Pictures:Venetian Masks(26)





Mai multe gasiti pe blogul lui Costin.Duminica placuta!

Comments

Bună ANA!
Frumoae măști!
Duminică frumoasă să ai!
Te pup.
CARMEN said…
ai fost anul acesta la Carnavalul din Venetia? wow!
Beautiful masks.

Regards and best wishes
tu1074 said…
Ghici cine se ascunde în spatele măștii :)?
Frumoase fotografii,ana !
Diverse said…
O fotografie plina de mister! :)
Seara placuta!
Costin Comba said…
I-am luat si eu Irinei, de ziua ei o masca. Le adora. Am si pus pe blog o fotografie.
Cu drag ma inclin.
ANA MARIN said…
@Elena:Mersi, Elena!
@Carmen:As vrea eu!...Din pacate nu anul acesta!
@Tatjana:Thanks!
@Tu1074:Multumesc:)
@Diverse:Mastile sunt pline de mister:)
@Costin Comba:Ma bucur ca ti-au placut!:)
Margeluta said…
Am acasa o astfel de masca, luata de la Carnavalul de la Venetia acum cativa ani! Ce mi-ar placea sa mai ajung candva acolo! :)

Popular Posts