F1 China 2010


Cursa din China ce s-a desfasurat in acesta dimineata a fost plina de evenimente, in special datorita ploii:).
Astfel, dupa mai bine de 2 ore de la incepere si 56 de tururi, Button termina pe locul1, urmat de Hamilton si Rosberg.
Alonso a plecat de la start mai devreme decat toti ceilalti piloti, motiv pentru care a fost penalizat cu un drive-trough, iar la un moment dat parea ca nu are multe sanse sa termine cursa in primii 10.
Schumi a plecat de pe 9, a ajuns si pe 5 , dar pana la sfarsit a fost intrecut de multi piloti(Petrov, Massa, Vettel ,etc) si a termina pe 10, plecand acasa cu 1 punct:)
Vettel a avut poate cel mai mare ghinion, a plecat din pole-position si a sfarsit pe 6, iar Petrov a fost marea surpriza care a terminat pe 7.
S-au produs schimbare si in clasamentul pilotilor: Button-1, Rosberg-2, Alonso-3, 4-Hamilton, ..., 10-Schumi, iar la constructori:McLaren, Ferrari, Red Bull.
A fost poate cursa cea mai antrenanta de la inceputul acestui sezon, iar urmatoarea va fi pe 9 mai la Barcelona!

Comments

Anonymous said…
M-am uitat si eu dar nu am apucat sa vad toata cursa. Imi pare rau pentru Schumi si pentru Vettel.
:(((( Siingura parte distractiva pentru mine a fost sa vad la final ca Button i-a luat fata lui Hamilton la McLaren :)))))))))
ANA MARIN said…
Da, chiar a fost o cursa cu peripetii:) Parca nu-ti placea Button:????
Anonymous said…
Continua sa nu-mi placa Button dar si mai putin imi place Hamilton :)))))

Popular Posts