Damo


"Damo" este povestea lui Chae Ok (Ha Ji Won), care încă de mică este despărţită de familie şi de fratele său(Kim Min Joon) şi ajunge să crească alături de Yun(Lee Seo Jin).
Peste ani ea devine damo, o luptatoare in trupa vardistilor, care il are la conducere pe Yun si desigur lucrurile se complica in momentul in care intervine fratele sau Bak(peste ani devenit rebel).
Este un film destul de scurt, cu doar 14 episoade, in schimb povestea e foarte frumoasa , palpitanta si trista.
Am doar o banuiala ca sfarsitul va fi pe masura, dar sigur a fost un film pe care l-am vazut cu drag , iar Lee Seo reuseste si de aceasta data sa creeze un personaj foarte credibil.
Mi-as mai dori sa-i pot vedea prestatia din "Lovers", de aceasta data o comedie foarte actuala, dar who knows?

Comments

Margeluta said…
Hmmmmm, din cate imi dau eu seama, esti pasionata de Asia(continentul, nu trupa :) )... Abia astept sa ne povestesti despre cartea pe care o citesti acum...
ANA MARIN said…
Desigur, voi reveni curand cu un post referitor la o carte. Iar, referitor la Asia poti incerca cam tot ce am scris cu eticheta "murk"

Popular Posts