No labels,please!

De cele mai multe ori suntem obisnuiti sa etichetam totul din jur cu o prea mare usurinta. Nu-mi plac clasificarile,etichetele pentru ca limiteaza perceptia la un singur cuvant:frumos,ideal,perfect,etc.
Stiu insa ca nimic nu este doar frumos,potrivit,etc ca sunt nuante care ne scapa,care raman ascunse sau pe care nu le vom afla niciodata.
Si fara sa vrei esti catalogat intr-un anume mod dupa o parere de moment.Mi-as dori mai multa toleranta si acceptare a faptului ca oamenii sunt diferiti au alegeri diferite care nu-i fac insa mai buni sau mai rai.
 Daca ne-am opri totusi din a-i sorta asa: unii in dreapta,altii in stanga,unii putin,altii deloc...
Poate nu-mi plac clasificarile pentru ca niciodata nu am crezut ca sunt doar ceva ,poate pentru ca-mi place mereu sa schimb. Pentru mine oamenii sunt complexi, nu verde sau albastru, nu intr-un tipar de frumusete ideala , nu cu vieti perfecte si zambetul pe buze.Nu asta imi doresc...Imi plac oamenii care sunt toleranti,empatici,inteligenti,care rad sau plang, se enerveaza,care traiesc si stiu ca nu are nici un rost sa se ascunda in spatele unor tipare. So, no more labels,please!

Comments

Popular Posts