Despre lecţii şi călătorii




Călătoriile sunt întotdeauna experienţe minunate, care ajung să te surprindă şi din care, dacă ai noroc, te întorci schimbat şi mai bogat.
Cu ceva vreme în urmă am primit un sfat cu privire la călătorii: prețuiește-le pentru că în timp se pot dovedi a fi cele mai frumoase momente pe care le-ai trăit!
Îmi place să călătoresc, alături de alergare sunt momentele în care mă simt cu adevărat liberă, probabil e de vină o viaţă anterioară sau doar setea de nou şi cunoaştere...
Oricum din fiecare călătorie de până acum m-am întors cu câte o idee de schimbare, pe care am aplicat-o şi care s-a dovedit a fi în final ceea ce căutam.
În iunie 2012 am ales Budapesta, ca primă destinaţie în afara ţării, aşteptări prea mari nu aveam, iar surpriza a fost mare!
Budapesta este un oraş minunat, începeam să scriu aici despre cele 5 zile minunate petrecute într-un oraş care atât de multe de oferit.
Tot aici m-am îndrăgostit de alergători şi am decis că e momentul să încerc să devin unul dintre ei....
Iremediabil m-am îndrăgostit şi de Budapesta, de străzile ei pietonale largi, de clădirile cu o arhitectură frumoasă, de oamenii minunaţi, atletici şi mai optimişti, de multele spaţii verzi, de un oraş în care poate mi-ar plăcea să trăiesc într-o zi.
A urmat în octombrie 2012 călătoria de pe Coasta de Azur, povestea ei încă nu am terminat-o pe blog :)
În 7 zile am vizitat 8 oraşe de pe Coasta de Azur: oraşul parfumurilor Grasse, micul şi pitrorescul Antibes cu portul său impresionant şi plaja liniştită, Eze cu grădinile sale exotice, Cap-Ferrat- paradisul cu apa turcoaz, Monaco- vis, glamour, istorie, F1 , Cannes- festival, culoare, exotism, SanRemo-paradisul din Italia, Nisa- cea mai frumoasă plajă, valuri şi Promenade des Anglais.
Înainte de Nisa, începusem să alerg, bifasem şi o cursă de marş, dar parcă de aici a venit dorinţa de a alerga la Semi-maratonul din mai şi de la minunaţii alergători de pe Promenade de Anglais. Îmi doresc să revin aici şi să alerg alături de ei!
Anul acesta la sfârşitul lui aprilie am vizitat Praga şi Munchen, două oraşe care mi s-au părut atât de diferite şi despre care voi începe în curând să vă povestesc.
Munchen-ul mi s-a părut minunat, foarte aerisit, organizat, ofertant turistic, m-aş muta acolo! 
Praga în schimb nu a fost ceea ce mă aşteptam, prea rece, prea învechit, e posibil să fie o opinie pur subiectivă.
În Praga mi-a fost dor, dor de acasă, dor de alergare, călătoria era cu puţin timp înaintea cursei din mai...
În august am revenit la Braşov, oraş pe care îl mai văzusem mai demult, dar niciodată pe îndelete cum îmi doream. Şi a fost o experienţă intensă, în luptă cu timpul care trece prea repede.
Şi cu fiecare călătorie îmi doresc şi mai mult să plec, din wish-list fac parte: Paris, Barcelona, Istanbul, Bruges, Roma, Veneţia,Viena,Lisabona,Maroc,China,etc.
Tot datorită acestor călătorii am descoperit un grup de oameni minunaţi şi frumoşi, alături de care am început să călătoresc :)
În final mi-am dat seama că nu eu am ales destinaţiile, ci ele m-au ales pe mine!






Comments

Micky said…
in sfarsit am putut intra pe blog. dar numai dupa ce am cautat pe google, linkul lasat de tine ma duce la reclame, pariuri, prostii (nu stiu daca e intentionat :-P) iar din UK nu ma lasa deloc, zice danger

mie Praga mi-a placut, oamenii ce i drept mi s-au parut reci si chiar nepoliticosi

Popular Posts