Lecţii de viaţă despre leadership


Am găsit în sfârşit o carte despre leadership, pe care mi-a fost greu să o las din mână.
A fost una din acele carti pe care trebuia să o citesc la momentul potrivit, se întâmplaă adesea astfel de coincidenţe....
Ce aduce această carte diferit faţă de alte cărţi despre leadership? Probabil o abordarea directă, sinceră şi foarte personală a unui autor care a fost lider pentru mai bine de 40 de ani.
Cartea cuprinde 26 de capitole , care încearcă să explice cele mai diverse situaţii cu care se va confrunta în activitatea sa un lider, întrebări, răspunsuri, dar şi soluţii.
Este destul de dificil sa fii un lider bun, mai ales în contextul unei economii instabile, însaă după această lectură am avut încă o dată convingerea că şi personalitatea este o variabilă care contează în ecuaţia unui bun lider.
Fie că vă doriţi să deveniţi un lider sau subiectul vi se pare interesant, vă recomand această carte, care cu siguranţă nu vă va dezamăgi.
Unii oameni au aptitudinile necesare pentru a fi un leader bun, alţii vor încerca să devină un lider bun, în final cu suficientă determinare, efort şi mult curaj vei reuşi ceea ce îţi doreşti.
Lecţia pe care eu am considerat-o importantă este aceea că oamenii sunt foarte importanţi, esti responsabil ca şi lider pentru ei şi dezvoltarea lor profesională, trebuie să-i motivezi pentru a-i păstra în echipa ta.
"Poţi să cumperi timpul unui om, poţi să îi cumperi prezenţa fizică într-un anumit loc, dar nu poţi cumpăra entuziasmul, nu poţi cumpăra loialitatea, nu poţi cumpăra devotamentul inimii, al minţii sau al sufletului.Pe acestea trebuie să le câştigi."


Comments

Popular Posts