Despre filme

1. Boarwalk Empire(2010)
Este unul din serialele pe care le-am urmărit în ultima vreme, distribuit şi produs de HBO, la adresa căruia am numai cuvinte de laudă.
Acţiunea se petrece în Atlantic City în 1920, iar personajul principal este trezorierul oraşului, Nucky Thompson(Steve Buscemi), un politician corupt, care se ocupa de traficul cu alcool(devinit ilegal în acea perioadă).
Povestea are şi o bază reală, filmul fiind inspirat din cartea lui Nelson Johnson: Boarwalk Empire:The birth, high times, and corruption of Atlantic City.
Serialul are numai 12 episoade, primul episod a fost regizat de Martin Scorsese, şi a fost cel mai scump episod al unui serial de televiziune din istorie.
Filmul s-a bucurat de aprecieri pozitive din partea criticilor şi de numeroase premii, printre care şi un Golden Globe pentru Dramatic Series , iar Steve Buscemi pentru rolul său foarte reuşit.
Epoca este redată foate bine, decorurile şi costumele au fost atent studiate pentru a fi reproduse, persoanjele sunt credibile, violenţa , crimele şi pasiunea nu lipsesc.
Mă aşteptam ca sfârşitul serialului să fie mai dramatic, dar lucrurile s-au îndreptat spre o oarecare normalitate, Nucky şi-a continuat activităţile obişnuite, Margaret a decis să se reîntoarcă la el , protejaţii lui Nucky au câştigat alegerile.
Ei bine, Nucky nu este doar un politician corupt şi lipsit de scrupule, dovedeşte că are şi o parte umană, ajutându-l pe Jimmy şi pe mama acestuia încă de când era mic, luând-o pe Margaret şi pe copii acesteia sub protecţia sa.
Nucky Thompson nu este personajul negativ pe care să nu-l placi, ajunge chiar să te cucerească, fiind un personaj sociabil, descurcăreţ, chiar inteligent şi destul de uman.
Dacă nu aţi reuşit să-l vedeţi până acum, vă recomand să-l căutaţi pentru că merită: pentru poveste, pentru epocă şi regie...


2. No strings attached(2011)

Îmi doream de multă vreme să văd acestă comedie, mai mult din cauza distribuţie: Ashton Kutcher a fost foarte convingător în Mariaj de Vegas împreună cu Cameron Diaz.

Această comedie aduce puţin cu Grey's Anatomy, Emma(Natalie Portman) este un medic rezident , care nu-şi doreşte relaţii cu prea mult angajament , îl reîntâlneşe pe Adam(Ashton Kutcher) şi povestea începe...

Filmul nu vine cu nici o noutate faţă de alte comedii pe care deja le-am văzut, însă Ashton Kutcher creează personaje comice, aiurite , pe care nu poţi să nu le îndrăgeşti. Un motiv foarte subiectiv pentru care să vedeţi acest film!


3. The King's Speech(2010)

Despre acest film s-a scris mult până acum, l-am văzut din curiozitate. Despre talentul lui Colin Firth ştiam de mult (vezi Genova, Easy Virtue,etc) aşa că rămânea doar curiozitatea de a vedea cum a creat acest rol care i-a adus anul acesta : Oscarul, Golden Globe şi Bafta.
Filmul pleacă de la incapacitatea lui George de a ţine un discurs în public, motiv pentru care ajutat de soţia sa(Helena Bonham Carter) îl cunoaşte pe Lionel(Geoffrey Rush) un logoped , care-i devine prieten.
Filmul are 118 minute, povestea curge lent, totul este axat pe personaj, pe trăirile sale, partea istorică este şi ea prezentă în plan secundar.
M-a convins talentul lui Colin Firth, iar acest film merită văzut măcar din acest motiv....
P.S.: Voi ce filme aţi mai văzut? Ce-mi recomandaţi?

Comments

Anonymous said…
Discursul regelui chiar mi-a palcut! Pai eu am vazut aseara(daca tot zac la pat si bolesc) Drive Angry si Season of the witch, ambele cu Nick Cage. E unul din actorii care-mi plac. :))))
ANA MARIN said…
@Margeluta: Mersi de recomandari, le trec pe lista!

Popular Posts