Alice in Wonderland & some more...


1.Alice in Wonderland(2010)

Nu am reuşit să văd acest film în urmă cu un an când se lansa în România şi era mare vâlvă în legătură cu acest subiect...Poate că acesta fost motivul care m-a ţinut departe de acest film, iar părerile celor care l-au văzut atunci erau împărţite.

Filmul e interesant, e diferit faţă de ceea ce se aştepta majoritatea să vadă, eu nu mă aşteptam la nimic pentru că n-am văzut varianta originală, aşa că nu am cum să fac comparaţii.

Viziunea lui Tim Burton pentru această poveste mi-a plăcut, decorurile sunt foarte bine realizate, povestea curge fluid, costumele şi machiajul sunt perfecte(motiv pentru care producţia a câştigat 2 premii Bafta la aceste categorii în acest an).

Filmul n-ar trebui ratat pentru prestaţia lui Johnny Depp(Pălărierul Nebun), noua Alice(Mia Vasikowska) este o prezenţă interesantă, tânără şi talentată, iar în film schimbă rochie, după rochie, toate superbe...O lume fantastică pe care trebuie să o vedeţi...

2.Remember me(2010)

Mă aşteptam să văd o comedie, dar acest film s-a dovedit a fi 90% dramă,un film frumos, cu poveste emoţionantă, actori tineri şi talentaţi(Robert Pattinson şi Emilie de Ravin).
Tyler este un tânăr al cărui frate s-a sinucis, iar el a rămas marcat de acest eveniment. Viaţa sa se schimbă în momentul în care o întâlneşte pe Ally( la rândul ei marcată de moartea mamei ei la vârsta de 10 ani).
Tyler este într-un permanent conflict cu tatăl său, un om de afaceri, care în opinia lui îşi neglijează familia , în special pe sora sa mai mică, foarte talentată la pictură.
Povestea este emoţionantă pentru că în final, când lucrurile începuseră să se îndrepte , Tyler se găseşte la 11 septembrie 2011 în clădirea de birouri a tatălui său, ceea ce-i aduce sfârşitul...

3.The Kids are all right(2010)

Despre acest film am citit multe opinii, s-a scris mult, ceea ce mi-a stârnit curiozitatea... Filmul este interesant, prezintă povestea unei familii nu tocmai obişnuite(dar ce familie poate fi considerată astăzi obişnuită???).

Annette Bening şi Julianne Moore sunt două femei, care împreună şi-au întemeiat o familie, au apelat la un donator pentru a naşte fiecare un copil. Ajunşi la vârsta adolescenţei, cei doi copii( o fată şi un băiat) sunt curioşi să-şi cunoască tatăl biologic, un personaj interesant, destul de echilibrat, care deţine un restaurant în care se servesc produse ecologice.

Cei trei se înţeleg bine la început, însă lucrurile se complică o dată cu atracţia ce apare între tatăl biologic şi personajul interpretat de Julianne Moore...


4.500 Days of Summer(2009)

Acest film s-a dovedit a fi destul de interesant, chiar dacă la început poate părea simpluţ şi lipsit de prea mare esenţă.
Filmul prezintă povestea de dragoste dintre Summer şi Tom, Summer o persoană care nu crede în dragostea adevărată, o persoană realistă şi destul de greu de mulţumit.
Relaţia dintre cei doi este prezentată din perspectiva lui Tom pe parcursul a 500 de zile, oricum în final Summer se căsătoreşte pe neaşteptate cu altcineva, iar Tom trebuie să o ia de la început.
După ce am văzut acest film, am rămas cu impresia că filmul ar fi fost şi mai interesant dacă ar fi fost în franceză, poate....

Comments

Anonymous said…
Alice in Wonderland l-am vazut...mi s-a parut ciudatel...dar si cartea mi s-a parut la fel atunci cand am citit-o, in urma cu vreo 20 de ani... :))))
ANA MARIN said…
@ Margeluta: Eu am perceput Alice in Wonderland a lui Tim Burton ca o poveste fantastica foarte bine realizata...
Anonymous said…
Am incercat sa vad 500 days of summer si nu am reusit sa trec de inceputul filmului... Mi s-a parut fad si nu l-am mai continuat.
ANA MARIN said…
@Margeluta:Ai dreaptate cu 500 days of summer, nu este un film extraordinar, doar altfel...

Popular Posts