Film 2010- My Top 10


10.Agora- Un film interesant pe care l-am vazut in ianuarie, actiunea se pretrece in Alexandria in secolul 4, o poveste care prezinta lupta dintre crestinii persecutati de romani. In centrul actiunii se afla Hypatia(Rachel Weiz), astronom si matematician de geniu.


9.The clash of the titans- Un film fantastic, destul de reusit, care prezint povestea lui Perseu, fiul lui Zeus care decide sa-l infrunte pe Hades pentru a-i salva pe muritori. Efectele secundare sunt pe masura, iar prestatia actorilor deasemenea.


9.The Bounty Hunter

De la acesta comedie ma asteptam mai mult la inceputul anului, speram sa se ridice macar la nivelul lui The Ungly Truth, dar se pare ca nu a fost asa. Povestea e interesanta pe alocuri, trailer-ul promitea mai mult, insa se pare ca alaturarea Gerard Butler - Jenifer Anistor nu mi s-a parut prea reusita.


8. The princess and the frog
Un film de animatie clasic de la Disney, o poveste frumoasa, prima printesa de culoare dintr-un desen animat, efecte speciale si muzica reusite. Don't miss it!



8.Due Date- Un film pe care l-am vazut in noiembrie si despre care am scris mai multe aici.




7. Leap Year- A fost una din comediile reusite ale acestui an cu Amy Adams(Julie & Julia, Enchanted) si Mattew Goode, o poveste comica cu intamplari din Scotia, valize Vuitton si multe peripetii. Don't miss it!




6.Robin Hood


Russel Crowe a devenit anul acesta Robin Hood, o poveste diferita de ceea ce s-a prezentat pana acum, mai realista, mai antrenanta si se pare ca va urma o continuare. Mai multe am scris aici.





5.Nine- Inainte sa vad Nine am plecat la cinema cu gandul de a vedea Valentine's Day care tocmai se lansase, insa alegerea mea a fost mai inspirata, iar acest musical a fost unul reusit, cu actori talentati, cu efecte vizuale interesante, cititi mai multe aici.



4. Life as we know it- Daca The Killers(K.Heigl si A.Kutcher) nu mi s-a parut prea reusit, se pare ca aceasta alaturare ca si in cazul Butler-Aniston nu a fost o alegere prea indicata, Life as we know it a fost mai mult decat indica trailer-ul si mai mult decat ma asteptam eu. Am scris despre acest film in decembrie.



3. Sherlock Holmes- A fost primul film pe care l-am vazut la cinema in 2010, mi-a placut foarte mult, l-am revazut apoi si vi-l recomand. Am scris despre el aici.




3. Eat , pray, love- Un film foarte laudat, care cred eu ca si-a meritat toate laudele, peisaje superbe din Bali, Roma si India, talentul Juliei Roberts, Bardern , vinul rosu, Bali, oare am uitat ceva?





2.Shanghai- Filmul nu a aparut in cinematografele din Romania, eu cred ca ar fi avut succes, oricum povestea e superba , China anilor 1940 sub ocupatie germana, americana si japoneza.Ii regasim in distributie pe John Cusack, Li Gong(Memoriile unei gheise),Jeffrey Dean Morgan, Yun Fat Chow.Don't miss it!





2. Confucius- Acest film am reusit sa-l vad zilele trecute, cu acelasi regret ca nu a fost distribuit in cinematografe, totusi povestea e frumoasa, interesanta, Confucius e interpretat de Yun Fat Chow(Tigru si dragon). E un film care trebuie vazut pentru poveste, pentru filozofie dar si pentru creatie.



1.Inception- Este un SF reusit, cu o distributie din care face parte :Leo di Caprio,
Ellen Page(Juno),Marion Cotillard(La vie en rose), efectele speciale sunt extraordinare, povestea e antrenanta si cred eu ca are destule sanse la Oscar si la Globurile de aur de anul viitor.
P.S.: Am inclus in top filme doar din 2010, chiar daca am vazut multe filme frumoase si din alti ani, iar majoritatea celor din topul meu au fost vizionate la cinema.
Pentru ianuarie 2011 astept sa vad The Tourist.....si vom mai vedea!:)

Comments

Popular Posts