Olăneşti, a lovely place!



























Am revenit la Olăneşti după o pauză de 3 ani, timp în care multe lucruri s-au schimbat de ambele părţi.

Mi-a făcut plăcere să revăd anumite locuri , să redescopăr altele, oricum a fost o săptămână relaxantă, plină de aer curat şi de multe plimbări...

A fost o vacanţă plănuită pe fugă, dar până la urmă lucrurile s-au aranjat în ordinea lor firească.

Nu e prima dată când vin aici, am fost de câteva ori în diverse etape, mereu e diferit şi de fiecare dată a meritat, pentru liniştea, aerul curat şi pacea pe care locul ăsta le oferă.

Mai sunt multe lucruri de pus la punct în ceea ce priveşte turismul în zonă, dar am remarcat îmbunătăţiri anul acesta în ceea ce priveşte interacţiunea personalului cu turistul. Deci şi la noi se poate până la urmă!

Dacă v-am trezit interesul mergeţi şi vedeţi singuri staţiunea, numai aşa vă puteţi face propriile impresii...

Pentru mine rămâne "a lovely place", la care ştiu că mă pot întoarce oricând ca la un prieten drag, pentru că relaţia asta am construit-o în timp, pas cu pas.

Iar dacă ar fi să-mi aleg un al doilea lucru pe care să-l fac full-time cred că ar fi meseria de turist, un job care te îmbogăţeşte sufleteşte numai prin contactul cu diversele civilizaţii.:)




Comments

Popular Posts