Week 9-ACL recovery


E încă săptămâna 9, o săptămână cu câteva pauze din cauza zilelor libere.
Am bifat 2 antrenamente în zile consecutive, iar cel de marți dimineața mi-a reamintit că îmi plăcea să merg des la sală la 7 dimineața și apoi să încep munca. 
Am mers 9700 de pași, cu ceva durere spre final, dar aveam nevoie să mă mișc și era atât de bine și liniște în parc, cu toate că afară era frig și gri. 
Ieri am făcut 100 de minute de cardio:bandă, bicicletă, eliptica. 
Desigur, de bandă îmi era cel mai dor, după perioada de pauză și după 30 de minute începea și corpul să se relaxeze.
Memoria corpului este un lucru incredibil, mergeam pe bandă, ascultam o piesă din playlist-ul de alergare și am avut impulsul să cresc ritmul și să alerg. 
Tot ieri am făcut primele fandari după operație, s-a lăsat cu febră musculară...
Încă nu reușesc să-mi dozez energia să mai rămân cu ceva și după recuperare și în ziua următoare. 
Am început să combin alimentele astfel încât să am cât mai multă energie, dar ceva îmi scapă... 
Am revenit la job, cu ceva anxietate care m-a trezit iar la 3. 
Încă mă adaptez la a mă trezi in fiecare dimineață la 6,pentru ca la 7 să încep munca și de 3 ori pe săptămână să continui recuperarea. 
Nu cred că există antrenament mai dur pe care să-l fac, so let's have fun în continuare. 

Comments

Popular Posts