My writing :Mi-e dor (28)


Cand sunt trista mi-e dor de oameni,de locuri,de tot ce era frumos.

Azi mi-e dor de strazile din Bucuresti pe care obisnuiam sa ma plimb . Mi-e dor de Cismigiu si de Romana, mi-e asa dor de orasul pe care l-am simtit "acasa "de prima data.

Mi-e dor de perioada aia in care totul parea mai usor, in care desi aveam intrebari stiam ca totul se va rezolva.

Mi-e dor de o zi de primavara, de o mica descoperire care sa-mi placa, de o cafea pe care sa o beau cu o prietena.

Mi-e dor si de-o dimineata de vara in care miroase a iarba proaspata si soarele incalzeste, iar eu ascult Raphael in casti...

Mi-e dor sa alerg sa ajung la un curs de chineza , sa incep dimineata cu un film la Patria, Scala sau Studio.

Mi-e dor de libertatea de atunci, mi-e dor sa pot sa o sun pe mama si sa vorbim ore intregi.

Mi-e dor sa ma duc la cursul preferat si sa-mi zic ca intr-o zi voi face si eu asta.

Mi-e dor de toate astea si multe altele si-mi par atat de departe, incat parca le-am trait in alta viata...

Poate mi-e dor de mine.






Comments

Popular Posts