10 ani Byron @ Club Hush


Cand si-au lansat albumul Eternal Return la Pitesti in martie, Byron au promis ca vor reveni pentru a sarbatori 10 ani de activitate.
Pitesti cred ca a fost ultima oprire pentru acest turneu, dar si locul unde au inceput acum 10 ani....
I-am vazut pentru prima data live in 2014 si de atunci nu ma mai satur... I-am vazut mai apoi la Hard Rock Cafe intr-o seara de mai, la un Impromtu la Clubul Taranului Roman la sfarsit de decembrie anul trecut si in toate concertele pe care le-au avut in Hush.
Aveam nevoie de niste clipe cu muzica lor in perioada asta!

Concertul a fost impartit in doua parti: prima dedicata lui Costin Oprea, cu piese de pe albumul Ups and Downs si apoi cateva melodii ale Luciei, care mi-a placut mult live.
A fost emotionanta aceasta parte, stiu cum este sa-ti fie dor de cineva care nu mai e.Un lucru minunat ca ne-au reamintit de Costin si muzica lui.
A doua parte a fost concertul mult asteptat, un mixt de piese de pe albumele din cei 10 ani care au trecut. Am ascultat : On the Road, Zeltgeist, Don't want to entertain you, Ochii tai, 1000 chipuri, Peace, Marea, Cu capul in nori, Peace of mind, The night,Perfect,etc.
Mi-au placut mult Tumo, pe care am auzit-o live pentru prima oara si Gone Fishing , care este preferata mea de pe Eternal Return.
Proiectiile video au fost interesante si perfect alese pentru fiecare piesa.


Personal am simtit lipsa unor piese din playlist : Loosing Control, City on Fire, Little by little, Cu sange rece sau It ain't gonna happen today...
Baietii au fost minunati ca de fiecare data, concertul s-a terminat undeva dupa 01:30, sincer mi-ar fi placut sa dureze mult,mult.
Starea de euforie si zen dupa concert m-a tinut cateva zile la rand.

Long live byron!


Comments

Popular Posts