Azi ar fi fost ziua ta....



8 septembrie...Azi ar fi fost ziua ta, ai fi implinit 53 de ani...

Doar ca numaratoarea s-a oprit cu cateva luni inainte sa implinesti 51 de ani.

Azi nimic nu a mers, nu mi-am gasit locul, iar gandurile mele s-au indreptat numai catre tine. Ziua de azi a fost apasatoare, asa cum nu a mai fost de multa vreme, poate si pentru ca dupa toate cele intamplate in ultimele zile ti-am simtit si mai mult lipsa.

Azi nu am avut chef de glume sau alte banalitati, pentru ca lipsa ta mi-a reamintit de tot ce am pierdut si nu se mai intoarce. Sunt inca momente in care am flash-uri care dor, iar azi totul a fost atat de intens.

Te-am visat aseara, luam masa impreuna , erai fericita si radeam. Imi povesteai de copilul altcuiva si iti spuneam ironic : 'Cred ca am imbatranit', iar tu mi-ai spus : "Nu a zis nimeni ca nu vei imbatrani."

Cat adevar....

Si totusi asta nu ma face sa-mi fie mai putin dor, sa-mi lipseasca mai putin grija sau iubirea ta. Oare stii cat de greu imi este sa nu te vad?
Recent am visat ca ti-am pus aceeasi intrebare si mi-ai raspuns: " Si mie imi este dor de tine".

Cel mai adeasea ma simt norocoasa cand te pot revedea in vise, nu am mai mult....

Inca simt ultima imbratisare, imi amintesc cuvintele si dorintele ....

Imi este greu sa stiu ca nu-mi vei cunoaste copii, ca ei nu vor vedea cat de grozava esti, dar atata timp cat eu imi amintesc, tu existi!


Comments

Popular Posts