Spectre


 Tocmai ce am văzut Spectre în cinema şi nu mă aşteptam să-mi placă atât de mult. Nu am văzut nici unul din filmele precedente prin urmare nu pot face comparaţii.
Deşi filmul are 150 de minute eu nu am resimţit deloc plictiseală, povestea este dinamică, ne plimbăm din New Mexico, la Londra, pe străzile din Roma, sau în aglomeraţia din Tanger.
Îmi place Daniel Craig, îl ştiu din filme cu ceva vreme înainte să fie James Bond, dar cu rolul din Spectre şi-a mai adăugat câteva plusuri.
În Spectre este un true english gentleman, mereu îmbrăcat impecabil, într-o formă fizică foarte bună, stăpân pe situaţie şi dornic de aventură.
Prezenţa Monicăi Belluci mi-a plăcut, apare chiar la început în rolul văduvei celui pe care Bond l-a ucis şi care desigur îi asigură protecţia.
Rolul de Bond Girl îi aparţine lui Lea Seydoux, o actriţă franceză de 30 de ani,ea este Madeleine fiica unui asasin, pe care Bond trebuie să o găsească şi cu ajutorul căreia să descopere L'Americaine. 
Cumva ea este cea care îl va cuceri pe Bond, care se va lupta cu duşmanul său pentru a o salva, renunţând aproape de tot la viaţa de agent secret în favoarea iubirii.


Cu impact este scena de început care-l prezintă pe Bond la Dias de los Muertos în New Mexico, locul unde începe aventura din Spectre.
Mi-a plăcut să revăd străzile înguste din Roma , unde era tocmai potrivită o urmărire între maşini.
Mă aşteptam să văd mai multe maşini , dar ceea ce am văzut mi-a plăcut, în acelaşi ton clasic ca şi restul filmului.
Poate tocmai asta mi-a plăcut la Spectre, totul este ales şi îmbinat armonios, de la costume, la locaţii, actori, gadget-uri şi coloana sonoră Writing's on the Wall a lui Sam Smith.
Eu zic că merită văzut! Enjoy!



Comments

Popular Posts