Octombrie wishes

Cumva la începutul lui octombrie am sentimentul că e necesar să mai fac o analiză,să văd ce a mers şi ce nu...Poate şi pentru că sunt născută în această lună...
Cineva mi-a spus că ar fi bine să ştiu ce-mi doresc...Ştia că e greu să mă hotărăsc,mă cunoştea prea bine.
Azi mi-am pus întrebarea asta de mai multe ori...Ce vreau acum? Ce voi vrea peste o lună? Un an? Vor rămâne la fel?
Azi am vrut mai mult să plec decât să stau,am nevoie de o pauză, de la toată agitaţia care mă oboseşte.
Aş putea călători în fiecare zi şi nu mi-ar displăcea deloc.
Apoi mi-am dat seama că ceea ce-mi doresc nu se poate realiza. Din păcate nu-i poţi întoarce pe cei plecaţi...
În ultimul an mi-am dat seama că nu-mi doresc decât să fiu sănătoasă şi fericită.Astea nu se pot cumpăra,drumul e lung.
Mâine poate o să vreau să beau o cafea în parc , sau doar o îmbrăţişare .

Comments

Popular Posts