My RUNNING NOTES : Casiopeea Cros 2014


"If you believe in yourself and have the courage, the determination, the dedication, the competitive drive, and if you are willing to sacrifice the little things in life and pay the price for the things that are worthwhile, it can be done."Vince Lombardi 

Mi-a fost greu să mă decid dacă astăzi voi alerga la Casiopeea Cros pentru al treilea an consecutiv. În primul rând pentru că gastrita mea îmi crea ceva probleme de câteva zile şi pentru că de dimineaţă era foarte frig.
Cu toate acestea am zis să risc puţin şi să iau startul în cursa umanitară de 6 KM din acest an, să o termin şi să văd cât de aproape sunt de cursa de 10 KM pe care mi-o doresc.
Am luat startul la 10:31, înaintea cursei băieţilor( schimbare de plan a organizatorilor), dar acest lucru a fost mai mult decât benefic. Traseul a fost liber  fără a mai trebui să-i eviţi pe participanţii la marşul familiei , cum s-a întâmplat anul trecut.
Am terminat cursa la 11:13, o cursă de 42 minute, cu 2 minute mai bine decât anul trecut şi o medie de 7 min/km, deci un PB neaşteptat.
Pentru că startul a fost decalat timpul de hidratare a fost redus, prin urmare am cam resimţit lipsa hidratării pe parcusul celor 6 km, iar voluntarii nu au oferit apă, din păcate...
Nu am resimţit crampe musculare, forma fizică într-adevăr îmbunătăţită prin noile antrenamente( Multumesc, Mădă!), mi-am permis să fac sprinturi de câteva ori de-a lungul traseului, am alergat alături de alte grupuri pentru a menţine un pace constant. A fost o cursă în care m-am distrat, am testat şi de care aveam nevoie în pregătirea viitoare pentru 10 KM.
Atmosfera a fost antrenantă, destul de multă lume venită să susţină această cauză, ceea ce mă bucură. Am alergat pentru cei care nu pot alerga, pentru că îmi place să cred că ar fi făcut acelaşi lucru. 
Datorita celor 2700 de participanti, s-au strans 30.000 euro,echivalentul a 300 proteze mamare. Cred ca este o reusita!
P.S. : Mă apropii uşor de 2 ani de alergare şi 3 de fitness :)

Comments

Popular Posts