Maleficent - Un basm modern





La sfârşitul lui mai vedeam în cinema The Neighbours, o comedie cu Zac Efron din care însă singurul lucru care mi-a plăcut a fost prezenţa lui Zac Efron.
Îmi doream să văd Grace sau The fault is in our stars, dar cum Cinema City Piteşti le-a omis şi de această dată, am ales Maleficent.
Eram curioasă să o revăd pe Angelina într-un rol principal, după ceva ani de absenţa după Salt şi Turistul, iar Maleficent chiar mi-a plăcut.
Angelina este foarte potrivită pentru acest rol, strălucește ca de fiecare dată, este minunată , iar mie îmi place de fiecare dată mai mult.
Este interesant cum un basm deja cunoscut este transformat într-o altă poveste captivantă, în care personajul principal nu este Aurora- frumoasă şi mereu fericită, ci Maleficent-zâna întunecată, puternică,dar care nu este totuşi rea.
Filmul atrage prin povestea lui atât copii, care vor fi fascinaţi de povestea cu prinţese şi zâne, dar şi adulţii pentru că propune o reinterpretare şi readuce pe ecran magnetismul Angelinei din Lara Croft.
Adorabilă şi naturală este şi scena dintre Aurora copil(fiica Angelinei) şi Maleficent, frumoase decorurile şi costumele.
La categoria plusuri este şi apariţia lui Sam Riley în rolul lui Diaval, corbul credincios al lui Maleficent şi cel care-i va rămâne alături la final.
Multe simboluri, acţiune, efecte speciale reuşite, o poveste frumoasă, pentru cei ca mine cărora le plac poveştile. Enjoy!







Comments

Popular Posts