Depeche Mode @Bucharest 2013- Delta Machine Tour



O să fie destul de dificil să fac recenzia concertului de aseară Depeche Mode de pe Arena Naţională...
În primul rând este concertul pe care l-am aşteptat de 7 ani,din 2006, după ce a fost anulat cel din 2009, acesta a fost şi singurul moment în care pentru 2 săptămâni nu am mai ascultat Depeche.
Aşteptarea a meritat, mi-am dorit mult să-l văd pe Dave live, e incredibil câtă energie emană pe scenă, iar concertul de seara trecută i-a plăcut mult, a fost foarte energic şi entuziast. Iar publicul s-a bucurat şi l-a răsplătit!
La 19:45 au cântat în deschidere FOX, aleşi de managementul Depeche Mode, urmând ca la 21:00 Dave, Martin şi Andy să înceapă show-ul pe care-l aşteptam cu nerăbdare.
Playlist-ul a fost interesant,mai bun decât aşteptările mele:
  • Pentru prima dată după mult timp a revenit Black Celebration, piesa din 1986, care încă sună foarte bine!
  • M-am bucurat mult de Barrel of a gun, dark ,nu a mai fost live în concerte din 1997, era nevoie de puţin Ultra.
  • Martin a cântat When the body speaks, una din preferatele mele(varianta lui Dave desigur e diferită)
  • Halo a readus atmosfera din Violator, rar introdusă în playlist, încă una din preferatele mele.
  • Martin a mai cântat Home, moment foarte bun al serii.
Timp de 2 ore şi 10 minute, m-am bucurat de 23 de piese Depeche, care includeau cele 5 bis-uri. 
Delta Machine a contribuit cu : Welcome to my world, Angel, Should be Higher, Heaven şi Soothe my Soul, Good-bye,pe care publicul a apreciat-o foarte mult.
Nu au lipsit nici: Precious, Walking in my shoes, Policy of Truth, A question of Time, Enjoy the silence, Personal Jesus, Just can't get enough, I feel you şi Never let me down again.
Proiectiile video au fost interesante , realizate de Corbijn, sonorizarea a fost bună, publicul entuziast, iar atmosfera -wow!
A fost o seară minunată, Dave s-a dezlănţuit pe Soothe my soul,Personal Jesus, I feel you sau Just can't get enough.
Cuvintele par insuficiente pentru a descrie concertul Depeche, e un moment care trebuie trăit măcar o dată în viaţă de oricine, iar eu nu voi rata niciunul din concertele viitoare!
Multumesc Depeche pentru o seară minunată! Long live the Mode!










Comments

Popular Posts