Teatru & Film:Despre Egoistul si Cei 3 muschetari

1.Teatru-Egoistul



Azi o să fie o postare mixtă(teatru & film), deoarece în week-end am văzut Cei trei muschetari, iar ieri piesa de teatru Egoistul.


Acum ceva vreme mi-am dorit să văd Egoistul la TNB, însă de fiecare dată biletele erau insuficiente, aşa că de această dată spectacolul s-a ţinut în Piteşti şi am reuşti să-mi achiziţionez un bilet, chiar dacă s-au vândut toate într-un timp scurt.


Spectacolul a fost foarte bun, nici nu mă aşteptam la altceva, o comedie franceză, cu umorul specific, cu personaje dificile ca şi personalitate şi situaţii comune.


În rolul principal-Radu Beligan:un actor pe care mi-am dorit să-l văd în această piesă, pe care îl admir şi care la 92 de ani a avut o prestaţie impresionantă seara trecută.


Din distribuţie au mai făcut parte:Carmen Stănescu,Simona Bondoc,Mihai Fotino,Marin Moraru,Tomi Cristin, Sanda Toma,Mihai Nicolescu,Lamia Beligan, Medeea Marinescu,Ileana Olteanu, Cesonia Postelnicu şi Silviu Biriş.


În această piesă autobiografică găsim o viziune lucidă, poate puţin cinică despre viaţă, moarte, familie, fericire şi desigur egoism.


Personajul principal, un scriitor de piese de teatru, are 3 copii, o fostă nevastă puţin isterică, o iubită foarte tânără şi un prieten scriitor pe care îl finanţează în permanenţă.


Desigur că cu toate că încearcă să-i împace pe toţi şi se preocupă de bunăstarea lor, personajul principal este considerat de toţi un egoist, care trăieşte doar pentru el.


Dacă încă nu aţi văzut această piesă eu o recomand pentru poveste, pentru comedia care destinde şi desigur pentru talentul şi personalitatea d-lui Beligan.


De asemenea în curând mi-aş dori să văd un spectacol de teatru care să-i conţină în distribuţie pe :Marcel Iureş şi Marius Manole.


P.S.:Voi ce-aţi văzut de curând sau aţi dori să vedeţi?








2.The Three Musketeers(2011)


Într-un fel sau altul eram aproape să ratez acest film în cinema, însă se pare că de vreme ce Anonymus pe care doream să-l văd nu era la ora potrivită, mi-am zis să încerc acest film.


Şi nu am regretat deloc, din contră, filmul este foarte bun din toate punctele de vedere şi pentru că la final ni s-a promis continuarea eu o aştept cu entuziasm.


Mă gândeam iniţial că încă un film despre muschetari nu putea aduce nimic nou, dar acest film vine cu o imagine foarte bună, cu efecte reuşite, ţinute spectaculoase, un decor deosebit şi un aer fresh.


În rolurile principale îi regăsim pe:Logan Lerman(D'Artagnan),Mattew Macfadyen(Athos),Luke Evans(Aramis), Ray Stevenson(Porthos),Orlando Bloom şi Milla Jovovich(Milady).


Coloana sonoră, modul în care a fost filmat mi-au reamintit de Sherlock Holmes, care mi-a plăcut mult şi a cărei continuare va apărea în cinema la sfârşitul lui decembrie.Şi ar mai fi un amănunt pentru care să nu rataţi acest film-cadrele din Paris!












Comments

Popular Posts