Things you already know?


" Dar eu? Cum as face, daca as vrea sa strig ca sunt om si ca simt si gandesc fantastic? Cum sa-i fac pe ceilalti sa stie ca stiu ce-i disperarea, ca stiu ce-i increderea, daruirea, nelinistea, dorul, lipsa, bucuria si alte cateva lucruri de felul asta care-mi ard inima?"

" Este evident ca din tot ce traiesti iti ramai la un moment dat tu insuti, faci bilantul unei perioade si reziduul ultim este propriul tau eu. Ceea ce a ramas esti tu, mereu tu."

" Nimeni nu poate simti clipa de clipa ceea ce celalalt vrea ca el sa simta. Mereu va fi nevoie de unul care sa cedeze, care sa aiba intelepciunea sau generozitatea de a se plia pe " seria temporala" a celuilalt". ( G. Liiceanu : Scrisori catre fiul meu).

Oricat de egoiste ar putea sa para afirmatiile de mai sus, eu le consider sincere si foarte actuale, asa ca nu-mi ramane decat sa va recomand acesta carte scrisa sub forma unui jurnal, o confesiune extrem de sincera!
Pana la urma e nevoie de curaj sa scrii un jurnal, sa te arati cititorilor fara masca , fara sa pui pe seama unor personaje trairile, nelinistile, pasiunile tale.... Acesta este motivul pentru care apreciez mai mereu jurnalele diverselor persoane care decid ca cititorii au reusit sa le castige respectul si increderea si pentru acest lucru le deschid usa pentru a pasi intr-o camera a intimitatii lor...

Comments

Popular Posts