Josh Groban :)


Mi-am amintit acum că am uitat de fiecare dată să scriu ceva despre Josh, iar acum e momentul cel mai potrivit pentru a o face.
Josh Groban are o voce superbă, incredibilă chiar! Pe Josh l-am descoperit cu Don't give up( you are loved) după o gală de patinaj în cadrul căreia Brian Joubert a patinat pe această melodie.
Până să-i ascult vocea am crezut că doar Dave are o voce incredibilă, dar apoi nu am mai avut dubii!
Cea mai superbă interpretare e poate Ave Maria: http://www.youtube.com/watch?v=_MM5ufAMY3c&feature=channel_page ( i like it:))
Josh nu e doar un tenor plin de talent, e un fenomen care prin muzica sa i-a apropiat pe mulţi de aceea ce înseamnă muzica clasică. E cu adevărat o încântare să îl ascult de fiecare dată!
Mai greu de procurat sunt însă albumele sale, dar deja m-am obişnuit!
Oricum în faţa unui asemenea artist rămâi înmărmurit ! well done!





Comments

Popular Posts