Top Filme 2015


Dificil de ales atat de putine filme pentru 2015, deoarece a fost un an cu destule filme bune, mai ales cele care au intrat in cursa pentru Oscar, Golden Globes,etc.


O comedie franceza cu multa muzica, destul de reusita.


Tom Hardy in rol dublu, film cu gangsteri, tipic englezesc. 



Primul film romanesc pe care l-am vazut in cinema si apoi l-am revazut de vreo 5 ori, cred ca spune tot.


Un documentar foarte reusit care mi-a aratat o cu totul alta Amy decat prezentase media.




Povestea matematicianului Alan Turing in interpretarea lui Benedict Cumberbatch, mi-a placut mult.


Nu vazusem anterior nici unul din filmele lui Daniel Craig interpretandu-l pe James Bond, dar acesta m-a convins. Am ramas la aceeasi parere si dupa ce am vazut cele 3 filme ale seriei.


Un film artistic cu care am rezonat mult. 



Un film dificil , care i-a adus lui Julianne Moore un Oscar in 2015. Emotionant.


Un film frumos despre un om a carui viata a fost mai mult decat dificila, o sursa de inspiratitie. Iar Eddie Redmayne a castigat un Oscar pentru rolul sau. Astept cu nerabdare The danish girl.



Un film minunat, care ar fi fost pe locul 1 in topul meu daca nu vedeam filmul de mai jos. Iar Edward Norton ca de fiecare data genial. O placere!

1. Phoenix

Tocmai ce l-am revazut zilele trecute, e emotionant, e dur si atat de real!


Comments

Popular Posts