A proper end of year : Byron Impromptu


19 decembrie Bucuresti- Clubul Taranului Roman- Concert Impromptu Byron


Clar anul acesta a fost anul in care i-am descoperit pe Byron si mi-au placut atat de mult incat am reusit sa ajung la 3 concerte.
In aprilie i-am ascultat in Hush, in mai ii revedeam la Hard Rock , mai apoi dupa cele intamplate la Colectiv concertul pentru lansarea noului album The Eternal Return a fost amanat pana in decembrie.
Din pacate nu am reusit sa ajung la acesta desi mi-am dorit mult si nici la Dan Byron Solo, care a urmat la numai o saptamana.
Si cum tocmai s-a ivit ocazia cu Impromtu am profitat si a fost o experienta foarte faina! Un concert bazat pe improvizatie, o locatie care mi-a placut( Clubul Taranului Roman), vin fiert, o super cantare, buna dispozitie. Am ramas cu sentimentul unei petreceri intre prieteni, care s-a prelungit natural pana pe la 1. Si o pofta nebuna de Cola :)
A fost o seara minunata si nu puteam sa scriu despre ea decat intr-un moment in care sunt fericita. Cumva a fost azi, iar drumul pana aici a fost lung...
Revenind la rezolutii pentru 2016, normal ca vreau mai mult Byron: Byron & Luiza Zan, Byron Solo,etc.
Si dupa o seara asa faina, am si o poza cu Dan Byron :) Thanks!



Comments

Popular Posts