Premium Rush(2012)


La începutul lui septembrie când am văzut la cinema To Rome wih Love am văzut şi trailer-ul acestui film-Premium Rush, pe care l-am văzut azi şi mi-a plăcut foarte mult.
L-am ales pentru că este puţin diferit de tot ce a apărut în acest an în cinema, este un film foarte dinamic, iar prezenţa lui Joseph Gordon-Levitt este pentru mine garanţia unui film bun.
Wilee(Joseph Gordon-Levitt) este cel mai bun curier pe bicicletă din New York, un mesager care e obişnuit să-şi rişte viaţa în fiecare zi,să se strecoare printre maşinile în viteză în traficul aglomerat din marea metropolă americană.
Wilee este un personaj interesant, gata mereu pentru o nouă cursă, iubeşte viteza şi momentul prezent.
Într-o zi obişnuită de lucru, Wilee trebuie să livreze un pachet , care trebuie să ajungă la destinaţie în cartierul chinezesc până la ora 7. Lucrurile încep să se complice în momentul în care agentul Monday(Michael Shannon) încearcă să obţină plicul lui Wilee. Pe parcursul întregii curse nebune prin New York, Wilee  este rănit, urmărit fără încetare de Monday, ajutat de amicii săi curieri Vanessa(Dania Ramirez) şi Manny-rivalul său.
Dacă la început Wilee încearcă să renunţe la livrare, în momentul în care află că de fapt biletul din plic era garanţia pentru intrarea in SUA a copilului amicei sale Nima, Wilee decide să se implice şi să ducă la destinaţie livrarea.
Agentul Monday dorea plicul deoarece avem o datorie destul de mare la jocurile de noroc faţă de un cartel chinezesc, însă firea lui impulsivă îi va aduce sfârşitul.
Gordon-Levitt declara că s-a antrenat timp de 6 săptâmâni  timp de 5 ore pe zi pentru acest rol, însă în ajutorul său au venit şi 3 cascadori şi s-au folosit 7 biciclete.
Cele mai multe cadre au fost filmate pe viu, însă unul din lucrurile interesante a fost secvenţele bike vision-reprezentarea vizuală a gândurilor lui Wilee,modul în care acesta evaluează diverse situaţii şi rute.
Mi-a plăcut mult acest film datorită dinamismului său, povestea e reală, actuală,un semnal că viaţa trebuie trăită la intensitate maximă, că prezentul e acum.
Pe Gordon-Levitt l-am văzut în Inception, mi-a plăcut, în acest film personajul său este bine conturat, iar la cât de perfecţionist pare cu siguranţă s-a antrenat mult pentru provocarea acestui rol.
Curierii pe bicicletă sunt pasionaţi de meseria lor şi au transformat-o într-un mod de viaţă."Suntem plătiţi să gonim pe bicicletă, ce poate fi mai frumos decât atât?".
Un film despre nonconformism, despre independenţă şi libertate, despre importanţa prezentului,un film fresh pe care vi-l recomand!:)




Comments

Popular Posts