ABC....literar


Pe Jurnal de buzunar(simonica.mug.ro), am gasit saptamana trecuta aceasta leapsa, care mi s-a parut foarte interesanta.
Trebuie sa insirui cate o carte preferata al carui titlu incepe cu o litera din alfabet.Daca nu ai carte pentru litere mai ciudate,X,Y,Q, poti inlocui cu o carte care sa contina acea litera in titlu.
A-Anna Karenina(L.Tolstoi);
B-Bunul simt ca paradox(Al.Paleologu)
C-Crima si pedeapsa(Dostoievski)
D-Dama cu camelii(A.Dumas-fiul)
E-Enigma Otiliei(G.Calinescu)
F-Frumusete si intristare(Y.Kawabata)
G-Gentiane(Cella Serghi)
I-Impreuna(Anna Gavalda)
K-Kafka la malul marii(H.Murakami)
L-La Medeleni(I.Teodoreanu)
M-Moarte la curtea rajahului(S.Singh)
N-Nopti cu ploi si stele(M.Binchy)
O-O plimbare prin palat(N.Mahfuz)
P-Patru femei,patru povesti(A.Liiceanu)
Q-Quo Vadis(H.Sienkiewicz)
R-Razboi si pace(L.Tolsoi)
S-Seducatoarea din Florenta(S.Rushdie)
T-Totul e iluminat(J.S.Foer)
U-Ultima concubina(L.Downer)
V-Valul pictat(S.Maugham)
W-Suferintele tanarului Werther(Goethe)
X-Extrem de tare si incredibil de aproape(J.S.Foer)
Y-Portretul lui Dorian Grey(O.Wilde)
Z-Zahir(P.Coelho)
P.S.:Pentru litere precum H, J nu am avut nici o inspiratie:)
Sursa photo:google.images.com

Comments

Anonymous said…
Ooofff, am fost asa de ocupata in ultimpul timp ca nu am avut vreme nici macar sa deschid o carte! :(

Popular Posts