E timpul pentru filme:)

Pentru că am reuşit să găsesc puţin timp liber şi pentru că zilele trecute a plouat mai mult decât îmi doream :( , am văzut mai multe filme decât de obicei:)

1.Mongol(2007)- un film reuşit, foarte bine filmat, povestea lui Temudgin care la peste 40 de ani ajunge Ginghis Han . Povestea e frumoasă, peisajele sunt uimitoare, singurul meu regret este că actorii nu vorbeau chineza , ci mongola!



2. Seven Pounds(2008)-o dramă destul de interesantă cu Will Smith şi Rosario Dawson(aţi mai văzut-o poate în 25th Hour), povestea creeză un impact puternic, un film reuşit.


3.Silk(2007) - o poveste captivantă, tristă şi frumoasă cu Keira Knightley şi Michael Pritt. Un film despre eterna fascinaţie pe care cultura asiatică o exercită asupra europenilor, povestea unor călătorii repetate ale unui francez în îndepărtata Japonie pentru a aduce vermii de mătase.



4. What happens in Vegas(2008)- o comedie foarte reuşită cu Cameron Diaz şi Ashton Kutcher, o poveste haioasă, merită şi trebuie văzut!:)


5.Leap Year(2010)-o altă comedie reuşită , de acestă dată cu Amy Adams şi Matthew Goode, Irlanda, o superstiţie , o eventuală căsătorie, multe peripeţii şi desigur geanta de voiaj Louie! Great one!:)





6 & 7 - Pocahontas 2 & Brother Bear 2 - pentru că desenele animate sunt mereu o sursă de bună dispoziţie, iar cele realizate de Disney sunt minunate:)!














Comments

Margeluta said…
Singurul pe care l-am vazut e "Pocahontas"...mi se pare tare interesant "Mongol", deci e urmatorul pe lista(dupa "Atonement")
ANA MARIN said…
Ma bucur ca ti-au placut filmele:) Vizionare placuta:)

Popular Posts