Top 10 Depeche Mode

Se întâmpla să urmăresc azi un top 10 Depeche Mode, un eveniment ce nu trebuie ratat de nici un fan.
Curiozitatea era mare, oare ce urma să mai fie de data asta numer one?
Să fie Personal Jesus sau Enjoy the Silence?
Haideţi să vedem!

10. Everything counts!
Şi câtă dreptate au băieţii ăştia.

9. I feel you
Cu siguranţă o mare piesă, dar parcă îmi doream s-o văd mai sus în clasament.

8. Just can't get enough
O piesă care urmează să împlinească frumoasa vârstă de 27 de ani! La mai mulţi.
O piesă care de fapt e mai mult de atât , e o stare aparte şi are o energie specială.

7. Dream on

Te face să visezi puţin , chiar dacă nu e o piesă prea soft . Oricum o alegere bună pentru Exciter.

6. People are people

Da, o piesă mai veche , dar care este încă actuală, why should it be?

5. Behind the wheel

Cu siguranţă printre preferatele mele, veche cam de 20 de ani, de pe Music for the Masses

4. World in my eyes

Nimic mai mult decât : Let me show you the world in my eyes!

3. It's no good

Don't say you love me, don's say you need me, don't say you want me , it's understood!

2. Personal Jesus

Un adevărat fenomen , o super piesă, încă o dovadă că Depeche Mode nu au aşteptat să-şi adaptaze muzica trendurilor , ci au făcut ei trendul.

You're own personal Jesus, someone to hear your prays, someone who cares!

1. Enjoy the silence

Se mai îndoia cineva ?
Chiar şi varianta din 2005 este superbă , videoclipul inspirat, o adevărată referinţă pentru The Violator şi muzica lor din anii 90.

Cam aşa arăta topul respectiv, eu aş mai fi adăugat nişte piese mai noi ca: Suffer Well, John the Revelator sau Martyr.
Dar cred totuşi că a fost un fel de best of al primelor perioade, căci nu are rost să spui că a fost un best of al lor de vreme ce toate piesele Depeche sunt incredibil de bune.
Până la urmă m-am bucurat să văd topul ăsta, la fel cum mă bucur de fiecare dată să ascult Depeche fie că e vorba de ceva nou sau de ceva vechi.
Şi mă mai bucur pentru că Dave Gahan a ştiut să mizeze pe public pentru a transforma Depeche dintr-o trupă necunoscută într-un fenomen mondial!
Dar despre Dave , cu altă ocazie.....
Până atunci : Long live the Mode!

Comments

Anonymous said…
Chiar mi-a plăcut topul.. să îţi spun un secret şi mie îmi plac mult băieţii ;)

Popular Posts