My Writings :Sa nu imi ceri prea mult(16)


Ascult de ceva vreme melodia asta si cumva vibrez la fiecare vers.....Sa nu imi ceri prea mult....

Oare de ce cautam mereu mai mult decat avem poate nevoie? De ce credem ca iarba e mai verde in alta parte?

Pentru ce alergam cu ochii inchisi, cu simturile amortite, pana ce picioarele ne dor? 

Dar nu ne oprim,nu, pentru ca e musai sa fim puternici... 

De ce trebuie sa fim cumva si sa intram in niste tipare prestabilite?  Eu nu cred ca trebuie , nu sunt aici sa bifez pe o lista pe care au mai bifat si altii inaintea mea.

Stiu, uneori chiar eu cer prea mult, de la mine,de la cei din jur, dar continui sa fac eforturi pentru a gasi un echilibru. 

Poate ca am cautat prea mult timp o imagine ideala a ceea ce trebuia sa fie, doar ca lucrurile s-au asezat diferit cel mai adesea si de aici au venit si dezamagirile...

E o mare greseala sa cautam si sa asteptam "perfectiunea" pentru ca trecem peste clipele care conteaza,dar nu le recunoastem pentru ca nu sunt stralucitoare.

M-am hotarat, nu vreau perfectiunea, nu imi impun ceea ce nu-mi doresc doar de dragul unor tipare.

Sa nu imi ceri prea mult...

E posibil sa aflii ca pot fi vulnerabila, acum vesela si increzetoare si mai apoi trista, cu doruri greu de suportat... 
Doar ca acum nu mai fug de nimic, simturile nu mai sunt amortite, ochii sunt deschisi si afara e iar primavara.

Promit la randul meu sa nu cer prea mult.







Comments

Popular Posts