Necenzurat- Extrem de bună şi incredibil de sinceră



După ce am citit prima carte a lui Radu F. Constantinescu, Filosofia Sexului, am început să îi citesc si blogul.
Am reuşit să îmi comand pe site-ul editurii Curtea Veche cea mai recentă carte a sa, Necenzurat, înainte ca tirajul să se epuizeze. 
La ce mă aşteptam după ce citisem prima carte? La acelaşi stil direct, o poveste care captivează, frânturi de adevăr pe care uneori le uităm.
Am regăsit în Necenzurat mai multe poveşti scurte, care deşi par să nu aibă legătură cu nimic , au mare legătură cu diverse subiecte: iubire, dor, căutări, etc.
Această carte mi-a reamintit de Dragostea durează 3 ani a lui Beigbeder, o istorisire destul de dură şi realistă a ceea ce reprezintă iubirea, transformările prin care trec cei doi parteneri.
În Necenzurat cititorul trece prin stări diferite , etape diferite din viaţă cu provocările şi problemele lor, dar sinceritatea se simte în fiecare pagină.
Mai jos sunt câteva din citatele care mi-au plăcut:
"Adora felul în care o dominai. Pe ea,care face inimile să bată în ritmul tocurilor de zece centimetrii"
"Cum vreţi în dimineaţa asta adevărul ? Cu două de zahăr? ....Adevărul e de cele mai multe ori un espresso scurt din gânduri râşnite pe loc."
"Dacă am înţelege cât de puţin timp avem, am vinde mai puţin din el... Dacă n-am mai alerga de nebuni după certitudini ..., am fi nevoiţi să minţim mai rar."

Pentru o porţie de lectură bună şi foarte sinceră, vă recomand această carte, vă veţi reaminti lucruri pe care la un moment dat le ştiaţi....

Comments

Popular Posts