byron @ Hush


24 aprilie-dificilă alegere între premiera de gală la De ce eu cu prezenţa lui Emilian Oprea şi concertul byron de la Hush. Cum filmul îl mai văzusem, am ales concertul lui byron, iar alegerea a fost mai mult decât inspirată.
Hush este un loc pe care l-am descoperit de câteva luni, atmosfera şi mâncarea mi-au plăcut de la început, un loc tocmai bun pentru o seară de vineri cu un concert live.
Îmi era dor de un live bun, de muzica care te face să vibrezi şi te simţi dintr-o dată liber... Da, de fiecare dată acesta este feeling-ul după un concert reuşit. Aşa s-a întâmplat la Placebo, apoi Depeche Mode şi acum la byron.
Aproape o oră şi jumătate de muzică foarte bună, un sound care îmi place, versuri interesante. Preferatele mele:Cu sânge Rece, Cu capul în nori, După soare, Chihlimbar, Melancolic, Perfect,Graniţa ăn Raniţă.
Cele 2 photo le am de aici .
O seară minunată , începutul unui week-end care a fost activ şi plin de surprize plăcute.

P.S. : Pentru ca doar ce i-am descoperit pe byron si-mi plac mult mult, o sa-i revad pe 21 mai la Hard Rock Caffe!  

Comments

Popular Posts